Publicat pe

Johnnie Walker lanseaza Black Label “JANE WALKER EDITION”, care promoveaza drepturile femeii

Tocmai  la timp pentru Ziua Internationala a Femeii, Johnnie Walker marcheaza o premiera in istoria sa – a lansat ediția Jane Walker, cu noua pictogramă de marcă feminină Jane Walker. După aproape două secole ale brandului de whisky Johnnie Walker , ediția specială Black Label va marca prima dată când pe sticlă apare o pictogramă de sex feminin.

Simbolul Jane Walker nu este doar un joc de marketing. Femeia care se deplasează este în pas cu campania ” Keep Walking America ” a lui Johnnie Walker și, conform companiei, femeile cuprind aproape jumătate din cei 12 specialiști și dețin mai multe poziții de conducere.

Stephanie Jacoby, vicepreședinte Johnnie Walker, a declarat într-o declarație: “Conversațiile importante despre genuri continuă să fie în prim-planul culturii și consideram că acum este momentul potrivit să prezentăm pictograma noastră Jane Walker și să contribuim la organizațiile de pionierat care impartasesc misiunea noastră. Suntem mandri să toastăm pentru numeroasele realizări ale femeilor și ale tuturor celor care călătoresc spre progresul în domeniul egalității de gen”.

O parte din această misiune sprijină organizațiile femeilor și cauzele caritabile. Pentru fiecare sticlă de Jane Walker Edition vândute, 1 dolar va fi donat, cu o sumă de 150.000 de dolari dintr-o donație totală de 250.000 de dolari către Fundația Statuia Elizabeth Cady Stanton și Susan B. Anthony și campania Monumental Women , o organizație nonprofit cu scopul de a adăuga o statuie care sa comemoreze o figura feminina în Central Park din New York City. (În prezent, în Central Park există 23 de statui de figuri istorice, iar niciuna nu sunt femei.)

“Suntem aici pentru a muta istoria înainte. Proiectul nostru le onorează pe Stanton și pe Anthony, precum și pe toate femeile care au luptat pentru cea mai mare revoluție nonviolență din istoria acestei națiuni, când mai mult de jumătate din populație a câștigat dreptul de vot. Este o lecție de istorie instantanee “, a declarat Pam Elam, președinta, Elizabeth Cady Stanton și Fondul de statuie Susan B. Anthony și Campania Monumentală a Femeilor, a declarat într-un comunicat de presă. “Se apropie schimbări monumentale. Îi mulțumim lui Johnnie Walker pentru sprijinul acordat și pentru recunoașterea importanței istoriei femeii “.

Agenţia de publicitate care s-a ocupat de realizarea acestei idei (şi a campaniei) a declarat că ideea unei ediţii limitate Jane Walker a fost gândită încă din 2016, atunci când Hillary Clinton candida la preşedinţia SUA şi ar fi urmat să fie lansată după ce aceasta ar fi câştigat alegerile.

Aceasta campanie vine intr-o perioada plina de miscari care au ca element principal femeia: metoo, scandalurile din capitala filmului Hollywood, etc.

Asa ca ne alaturam si noi miscarilor si celebram femeia cu oferte atractive si surprize pe masura la Rafinat.ro

 

 

Promotii

Revolution Slider Error: Slider with alias promotii not found.
Maybe you mean: 'HP' or 'cos' or 'livrara_paste' or 'carusel_cadouri' or 'ice_wine' or 'catalog-produse'